onsdag 2. mars 2016

From where I sit

Har mer tid enn vanlig i heimen denne uka, siden jeg har skada en fot. Mens jeg sitter og betrakter støvet i krokene, og venter på tiltakslyst og enklere bevegelighet, kan jeg i grunnen bare prøve å fokusere på mer oppbyggelige ting. :)



Jeg gleder meg over lysere dager og å se at det på nytt er gravemaskin på plass i hagen. Ja - endelig!
For de som følger husprosjektet vårt, er vi nå altså kommet til del 2, som gjelder ALT UTENFOR.  :)



Nytt inngangsparti, planere tomta, sprenge bort berg, ny mur langs veien, og etterhvert nå snart også kan vi begynne på et lite påbygg! Ja - her gjelder det å smøre seg med tålmodighet. For disse tinga er ikke gjort i et knips.


Del 1 var forresten (for "nye lesere") totalrenovering av huset vårt fra 1966. (Trykk på lenke for å lese om det)







Enn så lenge gleder jeg meg over duren av graving i hagen, og flere innesysler som kan bedrives sittende. Og så gleder jeg meg til snart å kunne ta en tur i blomsterbutikken og få henta hjem noe vårlig og friskt! :) Buketten skal få stå her ved godstolene. :)




6 kommentarer:

  1. Du har jo mye fint å se på, mens du må sitte og hvile en skadet fot :)
    Deilig når det skjer noe med prosjekter man har planlagt lenge. Lykke til med alt som skal gjøres! Og god bedring! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, KK. :)
      Paris-turen din hørtes kjempefin ut, forresten.

      Slett
  2. God bedring!
    Godt ting går framover sjølv om det går sakte. .
    God helg!

    SvarSlett
  3. God bedring!
    Godt ting går framover sjølv om det går sakte. .
    God helg!

    SvarSlett
  4. Dette blir spennende, digget å følge oppussingen din!! Håper det kommer noen sneak peeks snart :-)! Hilsen Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. takk, Tone. kjekt du syns det.
      sneak peaks kommer.
      de er bare ikke så veldig pene foreløpig :)

      Slett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...