søndag 21. februar 2016

Travle dager / buzy days

Jeg er vel langt fra alene. Noen uker snurrer karusellen bare altfor fort: Tida er ikke min egen og jobben og andre forpliktelser tar meg bort fra familien og inn i ferdigbestemte dagsprogram. Denne uka var slik. Jobbreise og anna reise - leve i koffert, og uten verken fritid eller alenetid på mange dager.



Slikt kan fint gå for noen dager. Men jeg er utvilsomt overbevist om at jeg er overlykkelig over at ikke slike uker er normalen. Det hadde jeg ikke holdt ut. Ikke trivdes med.

Ikke særlig mye interiør og design-inspirasjon å rapportere om fra Kielferga, gitt! :)
Heller ikke fra innsiden av et slitent 70-tallshotell på Sunnmøre.

Men akk o ve så godt å komme hjem til flokken min. Nå skal jeg bare lande. Ha kosejenta på 8 i armkroken. Stjele en knusekos av 11-åringen i forbifarta og glede meg til de enkle hverdagstinga som: hva skal vi ha til middag i morgen, og lurer på når jeg får ånden til å finne frem støvsugeren. :)

Ha ei strålende uke, alle som svinger innom.
Med hjemmetid og batterlading kommer det nok straks noe mer interiørinnlegg! :)






Drømmer et øyeblikk om vår og sommer
- og deler noen bilder fra fjorårets. 

foto(c) Åpent^hus



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...