torsdag 9. mai 2013

Gryte som tåler dagens lys / le creuset table-top


Disse grytene så jeg ikke to ganger på for noen år siden. 
Men de har jammen det vokst på meg. 
Nå synes jeg de er kjempefine.
Og jeg ser nytten av å ha ei fin gryte som jeg gjerne setter på bordet
som serveringsfat også :)






















De er ikke akkurat billige disse, men 
det er da lov å sette ei på ønskelista? 
:)



om det blir brødbaking i gryte vet jeg ikke, 
men gryteretter og gode supper garanterer jeg! :)



vi har forresten hatt en storarta tur til Barcelona. 
bilder kommer :) og noen tips.

fin langhelg til de som er så heldige å ha det
(jeg er! )


I neste innlegg
stemningsrapport Barceona



5 kommentarer:

  1. Jeg har hatt en le creuset ildfast form i flere år, den er helt super, også så lett å vaske! Kjøpte oss en gryte og grillpanne for et par mnd siden, liker ikke de noe mindre for å si det sånn :D Dyrt ja, men verdt hver eneste krone! Får bare lyst på enda mer når jeg ser de fine bildene du har her ;)

    SvarSlett
  2. de er lekre, jeg har to...
    Jeg har laget mer brød i de enn gryteretter så du skal aldri si aldri!
    God helg!

    SvarSlett
  3. Enig med deg, Gro, så ikke på de for flere år siden, men nå kunne jeg godt tenke meg minst en! De har et barneservise jeg også kunne tenkt meg til minsten :) Kan tenke meg at Barcelonaturen var vellykka, utrolig deilig by.

    SvarSlett
  4. Vi baker masse brød i gryta vår! Har faktisk ikke brukt den til annet. Og brødet: mmm!

    SvarSlett
  5. Jeg elsker min Le Creuset og bruker den til alt mulig. Koker pasta, steker og bruker til gryteretter, sauser, potetmos, brød i oven og jeg vet ikke hva. Vel verdt pengene!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...