fredag 5. april 2013

Små hus i huset / Last chance to win


Som med alle ting jeg finner vakre eller interessante, nyter jeg å betrakte og studere slike inngående. :)
Etter at jeg fikk disse husa i hus, har jeg selvfølgelig gjort akkurat det. :)







Disse kan da vel bare passe overalt? :)



Dette er mine, altså - kjøpt og betalt. :)
men slenger du deg med i lotteriet mitt, 
er altså en slik huspakke en av premiene. 
I valgfri farge. 
Bare tenkte jeg skulle nevne det! ;)




Translation:
These houses are all mine :), but the Epla-store owner from whom I bought theme,

is giving away another set - free choice of colour - to one of my readers. 

So - sweet little houses like these can be yours in my Easter give-away. 
Three prices in all - free of choice @ three wonderful Epla.no-stores. 
Read more and join here
How? - by leaving a comment. for additional winning chance:
visit the Epla stores and tell me your favourite item.
the draw is Sunday! :)




4 kommentarer:

  1. Så snasen de var!!! Ja takk gjerne!!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Fikk ikke til å legge igjen en kommentar på lotteri-innlegget, men det er vel kanskje for sent??
    Om det ikke er det, tar jeg 2 lodd.
    Mvh Anne-Marte

    SvarSlett
  3. ja takk, svert gjerne :) vårklem fra fioline!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...