tirsdag 8. januar 2013

Lillemors hule / Little sister's playground





Det som før så slik ut


og underveis så slik ut
(lufteveranda ble del av rommet + nytt vindu)



er nå blitt Lillemors jenterom. :)














Her lekes det hver dag. 
Og det ser ut som hun koser seg her. 












Jeg takker
ellers for alle fine kommentarer og interessen mange viser
Jeg har fått en del spørsmål angående 
husprosjektet vårt som jeg skal svare på.
Lurer på å finne en kveld å ta en Nettprat! :) hihi
hadde ikke det vært litt gøy!?


I neste innlegg
fargefavoritter

7 kommentarer:

  1. For eit herlig rom. Perfekt for ei lita prinsesse.
    Eg vart spesielt sjarmert av barnekunsten som er hengt opp. Sånt synes eg er viktig.

    (Eg endevente heile boda før jul for å finne den viktigaste julepynten av alle, dorullnissen. Den MÅ fram.)

    SvarSlett
  2. Huset ditt blir som en drøm.
    likte så godt sengeteppet/pleddet til jenta de. Hvor er det kjøpt?

    SvarSlett
  3. @Hege:
    ja, det som er laga av ungene er gull verdt! dorullnisser inkludert!! (jeg har visst blitt som mi egen mor!) :)

    @anonym:
    kjekt at du liker det vi gjør med huset vårt.
    teppet på senga til lillemor er en liten versjon av The Cross blanket - av økologisk bomull fra Peru - designet av svenske Pia Wallén.
    jeg har kjøpt det her:
    http://www.storynorth.com/Pia-Wallen-Cross-Blanket-p/piawallenlargecrossblanket.htm

    SvarSlett
    Svar
    1. Ps - de selger visst Cross blanket i nettbutikjen til Nordisk Rom også.

      Slett
  4. så kjempekoselig det ble, og med senga rett i utsikta. I like it.
    Klem

    SvarSlett
  5. Dere har jobbet så hardt! Dette var bare så herlig. Heldige jenta som får bo her inne.

    :))

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...