fredag 9. november 2012

Design Letters til deg? / Give-away

Det er så kjekt å gi ut premier, så nå svinger jeg i gang et nytt lite lotteri.
Nok et stykke skandinavisk design står "på tapetet":
Premien denne gang er danske Design Letters, formgitt av Arne Jacobsen. 





Vinneren får plukke i bokstavene til  et valgfritt navn, i akryl for utendørs bruk.
Fint til inngangspartiet, til husfasaden et eller anna sted - eller til postkassa, kanskje? 





Du kjenner kanskje bokstavfamilien og har sett bilder av
innendørsvarianten?












Det er den fine nettbutikken Lille Rødhette som donerer 
premien til Åpent^hus' lesere. 
Hvis du liker design letters, 
liker du garantert mye annet i nettbutikken deres. 

Er du nysgjerrig på mer?
De har i tillegg til nettbutikk
instagram: lillerodhette





Alle kan delta
- også lesere uten blogg
men husk da å legge igjen e-postadresse i kommentaren.

1 lodd - skriv en kommentar under her.
1 lodd - lenke til lotteriet på FB/
1 lodd - lenke til lotteriet på egen blogg

** 4 lodd mulig. Husk å skrive i kommentaren hvor mange lodd du tar.
Så må du huske å legge inn FB-lenka, hvis du tar lodd for det.  





Lykke til
til de som slenger seg med. 
Og riktig god helg!

Trekning 17. november


Beste hilsner fra
Åpent^hus




85 kommentarer:

  1. Jeg er med og tar et lykkelodd! Fjellstua er navnet på huset vårt... Ville vært knall!

    SvarSlett
  2. Trekker 1 lykkelodd:)

    Carpe diem!

    God helg ;)

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med!
    Tar 1 lodd i trekningen,
    og ønsker deg og dine
    en kjempebra helg!!
    Forresten et knallfint
    bad dere har fått!
    //Lill Therese

    SvarSlett
  4. Så gøy med give-away! Jeg vil være med! En lodd til meg.

    :)
    Vicky

    SvarSlett
  5. hei,
    flott
    1 lykkelig lodd.
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  6. Finfin gibort :) Tar et lodd med glede :)

    SvarSlett
  7. Åh...dette håper jeg at jeg vinner! Tar to lodd jeg. :)
    Ha en finfin fredag!

    SvarSlett
  8. Hadde gjort seg med nokre bokstavar på husveggen:) Eg tek 2 lodd hos deg:)

    SvarSlett
  9. Kjempe fin give away :) Arne Jacobsen var virkelig en mester! Jeg tar 1 lodd.

    Jeg har også en give away gående, bli gjerne med :)

    SvarSlett
  10. 3 lykkelodd til meg:)
    De er knallkule de bokstavene!!

    Ha en fin helg ♥

    SvarSlett
  11. 2lodd på en fredag,
    Ønskér desk en kos kveld

    SvarSlett
  12. Jeg er med:) 1lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  13. Uhh, denne vil jeg gjerne være med på! 2 lodd til meg (kommentar + link på bloggen).

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. Hei. Flotte bokstaver som hadde passet bra til vår byggmesterfunkis fra 38. Et lodd takk. Lene

    SvarSlett
  15. He rolig gave, noe alle trenger! Også vi til vårt nykjøpte hus (ganske likt deres i stil og renoveringsbehov;-). Ett lodd takk, mvh Helene (helenerosvoll att hotmail.com)

    SvarSlett
  16. Åh så flott gave, jeg trekker 3 lodd ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  17. ღ Blir gjerne med & tar 3 lodd ღ
    Har så lyst på navnet til min datter på rommet hennes, så krysser fingrene og ønsker deg og dine en fin helg videre ღ


    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

    SvarSlett
  18. Jeg er med!

    Trine

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  19. Hei. Jeg er gjerne med. 1 lodd for kommentar.

    Kontakt meg; 2404@hotmail.no
    Mvh Andrea

    SvarSlett
  20. 1 lodd til meg :)
    Hilsen Nina
    nina.sand@me.com

    SvarSlett
  21. Det er de fineste bokstavene jeg har sett

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  22. Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Jeg har delt på Facebook,Liker Rødhette på Facebook & kommentaren som selvfølgelig følger med :)
    Ønsker meg veldig slike bokstaver og ha utenfor døren min. Jeg har enda ikke skaffet meg ett navne skilt,så jeg har en navnefri dør,å det bør jeg vel få gjort noe med. :)
    Krysser fingrene og håper :)
    Ønsker deg en kjempe fin helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Riktig god helg til deg og..
    Jeg har linket på bloggen min, og trekker derfor 2 lodd:-)
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  24. Hei, hei!
    Har fått med meg 4 lodd!
    FB-lenke: https://www.facebook.com/Aroflote

    SvarSlett
  25. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  26. Heisann!Jeg vil gjerne være med, tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  27. Hei, jeg vil være med og tar 1. lodd

    SvarSlett
  28. Jeg tar gjerne et lodd! onetemari@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Trekker med meg 3 lodder!! :-)

    SvarSlett
  30. Det var dog den skønneste skrifttype, jeg længe har set...smukke design letters står højt på min ønskeseddel....deltager med tre lod og takker fordi jeg må være med. Hilsen Marlene - 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlett
  31. *Trekker vinnerloddet!* :D

    Klem fra Charlotte
    (ceejay85@live.no)

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med på 3 lodd :D
    Stilig at det er til utendørsbruk da...

    Klem Karianne

    SvarSlett
  33. Jeg trekker et lykkelodd. Superlekre bokstaver som vil passe ypperlig som dørskilt utenfor vårt nye hus :)

    God søndag til deg.

    SvarSlett
  34. 2 lodd på meg! :)
    Iall@hotmail.no

    SvarSlett
  35. 2 lykkelodd til meg ! så utrolig fin og kjekk denne bloggen er, la meg til som følger hos deg !
    ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  36. Så lekre! To lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  37. 2 lodd :)

    cddafcebook@hotmail.com

    SvarSlett
  38. 1 lodd til meg. Lekre bokstaver! Jeg liker dansk design.

    privatrett ætt hotmail.com

    SvarSlett
  39. 1 lodd på meg

    mvh

    willa

    wilak@online.no

    SvarSlett
  40. Heisann!
    Tre lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  41. Så fiiine. Jeg prøver lykken med et lodd:-)

    SvarSlett
  42. Hei på deg!

    Spennende konkurranse!
    Det blir 3 lodd på meg. Har likt og delt med over 860 venner på FB.
    Bokstavene må jeg få komme tilbake til om jeg skulle være så heldig å vinne.

    Vennlig hilsen Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  43. Heisann :-)


    ✿♥ Takk for en fin blogg og en herlig giveaway. Her har jeg veldig lyst til å være med og trekker 3 stk lodd. Har desverre ikke facebook.
    Ha en riktig fin uke! ✿♥

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  44. Hei! Prøver lykken med 3 lodd jeg :-)

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  45. Åh disse var fine. årets julegave til meg selv om jeg skulle vinne:-) Mvh Stine (snpedersen@hotmail.com)

    SvarSlett
  46. Prøver vinnerlykken med 2 lodd:)

    SvarSlett
  47. Hei!
    Kult med bokstaver ute også!!
    Jeg trekker 2 lodd da jeg også liker på facebook :-)
    Mvh Anne-Marte.

    SvarSlett
  48. Tar gjerne et lodd!

    (helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  49. Heihei
    1 lodd på meg :-)
    Mvh toneiv@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Hei! For en fin give-away!
    Jeg trekker 4 lodd og krysser fingrene.
    Klem fra Sølvi :-)

    SvarSlett
  51. Hei!

    Trekker 3 lodd i konkurransen. Et for kommentar, ett for like på FB og et for å dele på FB. Liker og deler via bloggen min sin side på Facebook! :)

    Disse bokstavene er utrolig kule, så krysser fingrene for litt vinnerlykke! :)


    Klem
    Vibeke

    SvarSlett
  52. Jeg vil gjerne være med ! Tar 1 lodd og håper på vinnerlykke :-)

    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  53. prøver meg på et lykkelodd!
    klem ellemell

    SvarSlett
  54. Hiver meg med her jeg da og trekker 2 lykkelodd :)

    Klem Heidi

    SvarSlett
  55. Hei, tegner meg for 3 lodd.

    Mvh Tone

    SvarSlett
  56. Deltar gjerne med ett lodd:)
    God førjulstid til deg og dine:))

    gledeoverlivet@hotmail.no

    SvarSlett
  57. Trekk eit lykkelodd :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  58. Ja takk til Arne Jacobsen . Delt på facebook også.

    SvarSlett
  59. Tar gjerne et lodd..Hadde vært kult med Arne Jacobsen bokstaver på mitt kunstnerverksted,det heter" ULDLAGERET" :)

    SvarSlett
  60. Vi må ha ny postkasse, og det hadde vært supert med bokstaver på!

    3 lodd til meg (link på blogg, liker og kommentar) :D

    SvarSlett
  61. Jeg vil gjerne være med! Tar 3 lodd jeg :)

    SvarSlett
  62. Henger meg på i siste liten med et lodd:) god helg til deg og dine!

    SvarSlett
  63. Hei!
    Bra jeg oppdaget dette før det er for sent!
    Så flotte bokstaver!
    Jeg vil gjerne ha 2 lodd :)

    Jeg har en liten gi-bort på min blogg nå. Velkommen til å delta der :)

    SvarSlett
  64. Dette vil jeg gjerne være med på, trekker 2 lykkelodd, liker på FB + kommentar.

    Hilsen Beathe

    SvarSlett
  65. Ett lodd på meg :)

    (ceciliagjertsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  66. The only downside is within the training course of transit, while you may have to position fast [URL=http://www.northfacecoatsforcheap.net]cheap north face jackets[/URL] matters along with the primary or maybe inside the pouch for evident explanations. Supplying you do not involve to accessibility merchandise swiftly, it's a outstanding range for this use. I like to endorse making use of it along with a notebook bag or briefcase if happening an [URL=http://www.northfacecoatsforcheap.net]north face coats[/URL] . Detect that due for that moderate compound and straps, it might possibly have a great load for its dimension.

    SvarSlett
  67. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  68. Whеn І оrigіnallу сommentеd I сlісked the "Notify me when new comments are added" chеckbox and
    now еach time a сommеnt is added Ӏ get severаl еmaіls ωіth the same cοmment.
    Is there anу wаy you can remoνe me fгom that ѕerviсе?
    Blеss yοu!

    Look at mу webρаge; http://www.muzeana.sk/

    SvarSlett
  69. Good day! Would you mіnd if Ӏ sharе
    уour blog with my facebook grοuр?

    There's a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thank you

    Feel free to surf to my site: skybox f3 cardsharing cccam server|server cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing| cccam server|server cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing| cccam server|server cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing|
    my web site: card sharing cccam server|server cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing| cccam server|server cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing| cccam server|server cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing|

    SvarSlett
  70. Someone necessaгily help to make ѕignifiсantly posts I'd state. That is the first time I frequented your website page and to this point? I amazed with the analysis you made to make this actual publish incredible. Fantastic task!

    Also visit my web page ... www.amuralha.net
    my page > www.Residenteparoissien.com.ar

    SvarSlett
  71. I have learn a few good stuff here. Definitely price bookmarking for revisiting.
    I wonder how so much attempt you put to make the sort of excellent informative web site.


    Also visit my page; more info

    SvarSlett
  72. Hey there! Do you know if they make any plugins
    to assist with Search Engine Optimization? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good gains.
    If you know of any please share. Appreciate it!



    Have a look at my web-site: click here

    SvarSlett
  73. Great beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how can i subscribe for a blog website?
    The account aided me a acceptable deal. I had been
    tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea

    Here is my homepage addiction therapy Cape Town

    SvarSlett
  74. Article writing is also a fun, if you be acquainted with afterward you can write otherwise it is complicated to write.


    My web site caterers Randburg

    SvarSlett
  75. I usually do not create many responses, but i did a few searching and
    wound up here "Design Letters til deg? / Give-away".
    And I do have a couple of questions for you if it's allright. Is it simply me or does it look like a few of the remarks come across like left by brain dead people? :-P And, if you are writing on additional sites, I'd like
    to keep up with everything new you have to post.
    Would you make a list of every one of all your social pages like
    your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?


    My website: site

    SvarSlett
  76. Good day! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.

    Is it very hard to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm
    thinking about making my own but I'm not sure where to begin. Do you have any tips or suggestions? Many thanks

    Feel free to surf to my site - website

    SvarSlett
  77. Wow that was strange. I just wrote an extremely long comment but after I clicked
    submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not
    writing all that over again. Anyway, just wanted to say fantastic blog!


    Check out my web page: loan company

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...