tirsdag 4. oktober 2011

Svale soverom / breezy bedrooms

På soverommet liker jeg det enda lysere og enklere og roligere enn i resten av huset.
Dagens lille inspirasjonsknippe er soverom som fyller disse kriteriene. :)

enjoy!

1) tumblr via Myriampa blogg


2) ukjent kilde, via Bare bea blogg


3) Barbara Hill design


4) Boligmagasinet dk


5) via Freshome


6) Hus och hem



7) ..Leeton Pointon Architects


8) Marie Claire Maison



9) Linduk som sengeteppe hos Anita med My home blogg


10) vårt nya hem (nytt svensk interiørblad)



Noe du likte?


I neste innlegg
nesa nedi en flott farge hjemme :)

9 kommentarer:

  1. Herlig lys i alle romma :) Trur eg likte det første best :)
    Ønsker deg ein fin kveld !
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  2. Det er kjempefint, men eg er nok den som likar det mørkare på soverommet enn andre rom.

    SvarSlett
  3. åh, her var det mykje flott. 5 og 7 er mine favoritter. :)

    SvarSlett
  4. HEI,
    bilde nr 2 og 6 likte jeg best.
    takk for besøket forresten. metallbildet sendte jeg etter, lurer på om det var hos nettbutikken Lobelia (sjekk der!) og Jesusbildet er fra loppis...
    ha en fin kveld.
    klem TOVE

    SvarSlett
  5. Åå herlige soverom - lyse og ryddige! Jeg er alltid nøye med å re opp sengene og rydde på soverommet - da er det ekstra deilig å legge seg!
    Ha en flott dag :) Heidi

    SvarSlett
  6. Nr 2 er en favoritt hos meg:)
    Jobber med det innlegget jeg vettu, men nettet her vil ikke samarbeide med meg! Så det tar tid!
    Klem E

    SvarSlett
  7. Her var det mye fint!

    Klart du kan låne bilder. Bare moro det! :)

    SvarSlett
  8. Likte spesielt det siste jeg. Så har jeg nå fått satt planene ut i live om å bytte ut nattbord og fikse opp litt på vårt soverom. Det tok sin tid.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...