fredag 21. oktober 2011

Lyst og levende / Fresh in Oregon


deilig sittekrok i hjørnet. fin peis. røft bord. 
Elegante stoler og fine grønne detaljer som frisker opp det nøytrale fargekartet. 


åpen stue kjøkken-løsning
fargene er holdt i samme palett.




bilde fra stua over i soverommet. 


bad nr to har kvistdekor i tapeten og grønne detaljer. 


Selv guttungens barnerom matcher resten
- stilig men likevel diskret veggdekor med papirfly veggklistremerker

Dette huset ligger i Portland, Oregon, 
og det er interiør designer Jessica Helgerson som står for innredningen.


Kilde: jhinteriordesign.com via Freshome

Ellers er det blitt høst i bua mi også på Epla.
Og der er nå en ny kategori: "For barn." (ikke vist under)



Med det tar jeg en aldri så liten (velfortjent?) bloggpause og flyr til Stockholm på venninnehelg. Puh!
Ha ei strålende helg der du måtte være!

Beste hilsner fra Åpent hus

4 kommentarer:

  1. Eg kunne ha flytta rett inn! Så herlige farger.
    Og den papirfly-tapeten, kor var den når guttane mine var små. :)

    SvarSlett
  2. Spennende. Flira litt av det første bildet, for der syntes jeg bordet så ut som et nan-brød eller noe, he he. Kos deg i Stockholm, for et mekka!

    SvarSlett
  3. Ha en hyggelig tur til Stockholm! Må du kose deg max!
    Herlige bilder du viser frem, jeg lar meg fasinere og inspirere.
    Og selvfølgelig kan du få vise frem et bilde fra stua vår, bar hyggelig det ;)

    God helg til deg!

    Klem Mumsi

    SvarSlett
  4. Håpar du storkosar deg i Stockholm! :)

    Eg syns eg hugsar at du har litt lyst på ei eplaklokke? Har du framleis det? No har eg i alle fall to klokker liggande ute på Epla, og så har eg ei raud i reserve som eg kan halde att litt. :) Berre gi ein lyd, om du er interessert!

    Takk for deilige bilder, forresten!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...