onsdag 5. oktober 2011

I løpet av en telefonsamtale / close-up on green




I løpet av en telefonsamtale her om dagen, 
fant jeg frem kamera og tok disse bildene! :)
Jupp - vi damer er vant til multitasking.

Nydelig høststol drysset vakkert inn gjennom kjøkkenvinduet, 
og jeg kunne ikke motstå fristelsen til fange noen bilder av det. 






På kjøkkenbenken sto en av mine Berså-skåler som jeg er så glad i,
og et nytt bruktfunn - et avlangt emaljefat i grønt. 




Rett ved siden av sto den gamle kjøkkenvekta og et Ikeabrett,
som tilfeldigvis matcha fint i fargene! :)





Husker ikke hvem jeg prata med, men jeg lover:
jeg fikk med meg hvert ord! ;)

Translation;
The other day I took these photos while on the phone! 
I guess we women are pretty good at multitasking? :)


Beautiful warm rays of sun fell through my kitchen window, 
and lit up what happened to sit on my counter:
My favourite Gustavsberg Bersa retro bowl, 
a newly found vintage enamel serving plate and a kitchen weight.
All accidently matched pretty well. :)



I love to move up close and study details. Can you tell? :)
Photos: Copyright (c)
Open house blog, Norway


Ps - hvis du liker retro og grønt, kanskje denne er noe for deg


Alle foto (c) Åpent hus
Spør før du bruker.



I neste innlegg
wabi sabi

5 kommentarer:

  1. Det var snakk om multitasking ja! :) Hjertet mitt banker litt ekstra når jeg ser ting fra Berså. Så fin!!

    SvarSlett
  2. Ja, knallfine bilder. Du har eit godt auge for detaljar og farger.

    SvarSlett
  3. Jeg tenker at det er for lite grønt i verden, innomhus, bedømt etter hva som tilbys oss. Godt noen driter i sånt!

    Tusen takk for herlig innblikk i ditt grønne univers, telefonsamtale til tross/på grunn av...

    :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig! Jeg gjorde et lite superfunn på Fretex i dag:)
    Er så gøyt!

    Klem:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...