torsdag 7. juli 2011

Bad i karet

Dagens utstilling har tema badekar. Og selv om jeg ikke er på badekar-jakt for tida, har jeg ingen problemer med å glede meg over å se på flott design og fine miljøer. Sånn som vi damer often kan finne på å gå i butikker i en hel dag, og likevel ikke komme hjem med noe i posen; Kjekt å se!? :) yes?


1) Det er kanskje ikke badekaret som fanger oppmerksomheten min først her.
For en herlig tapet å se på når man ligger i badekaret! Denne måtte jeg bare dele med dere.
couturedeco com



2) tradisjonelt med farge som matcher veggflisene:
house to home


3) Bisazza bagno



4) Fine runde former og rikelig med plass rundt.



5)  Utsikt rett ut

 
6) Bo bedre dk


7) Flott steinkar. Men kanskje finere å se på enn behagelig å bruke?


8) innemurt med trekant.
inspiracionline blogg


9) eget murkar med flisekant.

 

10) helt rundt kar fra italienske Boffi.

Umerkede bilder: Freshome


Hva er din favoritt?


I neste innlegg
blir det..

6 kommentarer:

  1. HAR VELDIG LYST PÅ NYTT BAD, MEN KVA SORT...
    MYKJE FLOTT HER!

    SvarSlett
  2. mmm.... fine. 3, 4 og 10 var favoritter her :)
    Her vi bor er det ikke plass til badekar - desverre.

    SvarSlett
  3. ...forresten; nei... jeg har ikke solgt kartet enda - takk for hilsen ;) Lurer på om Vincent skal få det på rommet sitt. Skal vel ha et yardsale til i sommer... selger jeg det ikke da kommer det nok inn i varmen. ;)

    SvarSlett
  4. Mye flott her, 5 og 6 er mine favoritter!

    SvarSlett
  5. Flotte bad! Likte særlig godt nummer en og nummer fire!
    Ha ei fin helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Så läckra badkar det finns- tack för inspirationen. Kram Johanna

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...