mandag 20. juni 2011

Oransj skal det være


Nå ble jeg frista av bloggen Sukkertøy for øyet til å ta imot utfordringen og vise oransje ting hjemmefra. Den fargen har jeg ikke mye av, men jeg liker den veldig godt som "aksentfarge". Og i følge trendforskerne er det neste års hotte sak. :) For dem som liker å følge med på slikt.

Jeg rakk ikke å få leika meg med å ta nye bilder, så jeg viser i stedet oransje innslag fra fotoarkivet mitt. Til sammen skulle de gi et ganske godt bilde av Åpent hus-hjemmet.






















Minner om utfordringen som pågår i Åpent hus her - 5 dager igjen
og selvfølgelig
sommerlotteriet. - 6 dager til trekning.

Hadde vært veldig kjekt om du heiv deg med!!

Translation:
Today I felt like answering a challenge from the Norwegian blog Sukkertøy for øyet (meaning Eyecandy) - to show orange stuff from our home. There is'nt a lot, I thought, in Open house, but when you start looking, you always find, right? :) I didn't find the time to engage in a new photoshoot, but I picked some samples from my archives. All together they should sum up much of what goes on at Open house. :) I hope you enjoyed it.

And so I would like to remind you of the Challenge I have going here.
And of course, my Summer celebration lottery. Lottery ends June 25th. Challenge the day before.
You are most welcome to join in on both!

Tomorrow: great Danish funkis.

Alle foto (c) Åpent hus


I neste innlegg
herlig dansk funkis

6 kommentarer:

  1. Ja det är väldigt mycket orange just nu, så det är hett;) Fina orange inslag du har. Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Bildet på veggen du hadde på slutten var bare helt skjønt :) me like. Akkurat merkelig figurer, slik jeg liker ting og tang. ;)

    SvarSlett
  3. godt du ikek har saa mye orange da;-) For her var det mange fine bilder - av mye fint!!! Har vaert aa sett paa bildene - men HER er det ikke NOE orange, saa det blir daarlig deltagelse;-)

    SvarSlett
  4. Jeg synes du hadde mange herlige, orange innslag jeg. Dette var varmt og godt. :)

    SvarSlett
  5. Hej och tack! Självklart är det Ok att länka och låna, bara kul att kunna dela med sig!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...