onsdag 25. mai 2011

Nordisk lyst

Lyse rammer, avdempet fargeskala, hint av naturmaterialer med glød. Dette må jeg like. Sånn er det bare. Dette utstråler ro for meg. Ta en kikk.

Hvitskurte / hvitmalte gulv og Egget-stolen passer flott inn her.
og Eames-stolene (som jeg er så heldig å ha en av) er en tøff kontrast til alt det lyse.

Hjemmesnektra leke/sittebenker her nederst - med herlig patina.
kilde Femina

OK - siden det ikke ble trekning i dag, som noen kanskje trodde ..., så får det vel heller bli i morgen da!! :)
Siste frist for å slenge seg med! :) Lenke til mai-lotteriet mitt øverst i høyrekolonna.

Translation:
nordic ligth, airy, hints of natural wood, and little accents of colour - This oozes peace and serenity to me. I love it. What do you think?
Since I obviously am not going to announce the winner of my give-away today, I guess I should be doing it tomorrow: Last chance to join in! If you still haven't and want to - hit the top button in the column. Good luck everybody! :)



I neste innlegg
tapetutdeling med någo attåt. :)

7 kommentarer:

  1. Nydelige inspirasjonsbilder!
    Kombinasjonen sort-hvitt og naturelementer er alltid en vinner!:)

    Fin kveld til deg!
    Klem!

    SvarSlett
  2. beautiful home! love the egg chair - timeless...

    SvarSlett
  3. Jeg digger bildene du finner fram!
    Hilsen Pia, som ikke klarer å logge inn...Grrr!

    SvarSlett
  4. Fiiint! Jeg har blitt så glad i lyst tre, blir så rolig av å se på det.
    Spennende med trekning da;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Heisan!
    Selv om jeg er "regnbuedama" likte jeg dette interiøret veldig, veldig godt! Så rent, vakkert og fredfullt. Kjenner jeg kunne flyttet inn på dagen og trivdes godt.
    Tusen takk for titten!
    God natt og fin morgendag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen fru "Åpent hus" :-)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...