torsdag 28. april 2011

Vindu-derlig

Høres det rart ut å si at "jeg elsker vindu"?? Tja. Det er vel i bunn og grunn ikke vindusflata i seg selv jeg liker. Men det som ligger utenfor. Elller innenfor. Kort sagt: det vinduet åpner for! :) Naturligvis spiller utsikta en rolle i fascinasjonen. Men i mitt hode/mine drømmer er den jo alltid fin! :)

Jeg har før skrevet om tanken om å bringe naturen inn i interiøret. I dag drysser jeg rett og slett et knippe bilder av fine vinduer inn i Åpent hus-boka.

aubrey home


alvhem makleri


new york.se


fotografiska museum i Stockholm


Napa valley inn i soverommet. Inspiracionline blogg


d2 blogg


via remodelista



foto Per Gunnarson


vindu og hyller i samme bredde. via Freshome


artig effekt med maling. ukjent kilde

I neste innlegg
detaljer på badet

3 kommentarer:

  1. Jeg tror at jeg også elsker vinduer:) Skulle gjerne hatt et stort moderne hus med store vindusflater - eller et slags gårdshus med masse smårutete vinduer..jeg syns begge deler er nydelig:)

    SvarSlett
  2. Vinduer har jeg liksom ikke hengt meg sånn opp i ennå, men det kommer vel?
    Skrev et lite innlegg i bloggen min om plakaten jeg vant hos deg - tusen takk!

    SvarSlett
  3. Jag önskar mig ett gammalt hus med höga vita fönster, kanske kan få bo så någongång...

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...