torsdag 14. april 2011

Så har det skjedd


Tja. Kanskje litt dramatisk intro her...
Jeg kan vel ikke klage. I mitt halvanna år som bloggerske, har jeg til nå ikke mottatt negative kommentarer. Ikke det at jeg fisker etter "dån-meldinger" eller smisk, heller. For jeg foretrekker å holde ting på et realistisk, "normalt" nivå, om dere skjønner hva jeg mener. Ros er alltid kjekt, selvfølgelig, og å dele tanker og synspunkter om ting har jeg stor sansen for. Man kan godt være uening også, så lenge man er saklige og konstruktive.

Men i morges var det en (mest sannsynlig ei) som valgte å begynne dagen med å legge igjen denne kommentaren på gårsdagens innlegg om bryllupsgava vår:

Anonym sa...

"Dette virker bare som et betalt innlegg. Skuff!"
14. april 2011 08:06

Hm. Kanskje ikke så gale? Sånt må man kanskje bare tåle? Men jeg kan ikke annet enn å tolke den som en beskyldning. Eller er det jeg som er hårsår? Og hva kan jeg vel egentlig gjøre med en lesers eventuelle skuffelse??
Hva synes dere?

Her er hva jeg svarte tilbake. Det vil si, om hun har sett svaret vet jeg jo ikke, siden hun ikke signerte kommentaren sin...


I morgen
blir det trekning i Følger-lotteriet her i Åpent hus.
Om du ikke har sikra deg lodd ennå,
finn knappen øverst i høyrekolonna.

9 kommentarer:

  1. Huff, så unødvendig med sånne kommentarer!

    Takk for at du gjorde meg oppmerksom på lotteriet ditt. Det hadde gått meg hus forbi... Nå håper jeg at jeg vinner! :)

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Huff. Ikke la dette gå innpå deg. Det er alltid noen der ute som konstant er negativ. Synes vasen og telysjolderne var nydelig, og synes heller ikke innlegget fremsto som et betalt innlegg (og so what om det skulle vært tilfelle?) nei... noen mennesker er bare negative. Håper du slipper flere slike kommentarer, men desverre vil det nok bare øke etterhvert som bloggen får flere lesere. Ha en fin torsdag da. Jeg skal levere inn søknad til arkitektskolen i dag - jippi :) Kanskje er jeg sivilarkitekt om en 5 års tid?? :) Klem Vilde

    SvarSlett
  3. Drit i det og stå på videre! :)

    SvarSlett
  4. Det er slike kommentarer som kan ødelegge mye av dagen og bloggelysten. Men som både du og jeg sikkert vet, så er det nok en smule misunnelse med i bildet. Og dermed hever vi oss greit over det ;)
    Ønsker deg en fin fin dag :)

    SvarSlett
  5. Enig med kokos: drit i, finnes dessverre alltid noen som skal ødelegge, men gjelder å heve seg over det.

    Synes du har en bra vinkling av produkter på bloggen din, og ikke minst en genuin interesse for det du skriver om! Stå på, vi er mange som henter inspirasjon her :)
    klem Nina

    SvarSlett
  6. Det var en dum kommentar. Jeg ville bare fjernet den - og glemt den. Det er din blogg, og du velger hva du vil skrive om... Liker bloggen din godt :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Enig med resten av gjengen her; en helt unødvendig kommentar. Vedkommende har sikkert hatt en dårlig dag ;)
    Er ivrig følger av bloggen din. Liker veldig godt at du har masse bilder i innleggene dine :D
    Vibekke H

    SvarSlett
  8. Så utrolig frekt og unødvendig å skrive noe sånt!

    Det er sånne ting som gjør at jeg rett og slett mister lysten på blogging. Her prøver man å samle sammen ideer og inspirasjon først og fremst til seg selv, skrive om ting man ønsker seg, har og liker, og så kommer sånne anonyme og skriver noe så smålig og urettferdig.

    Men jeg tror det bare er å heve seg over dette.
    Personer som skriver slikt er absolutt ikke verd din oppmerksomhet:)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Æsj, så tullete. Hadde du skrevet om produktene til en annonsør på siden, hadde du vært innom denne diskutable greia som det har vært skrevet så mye om. Redaksjonelt kontra reklame. Du lager helt herlige innlegg om flotte designgjenstander, mange flotte bilder og nyttig informativ tekst med bakgrunnshistorikk og info!!

    Jeg har nå valgt lampen med stor L i spisestua, etter intens grubling...Det ble en "Flower Pot" fra Verner Panton. Gul, faktisk, som matcher Cathrineholm samlingen (øhh, det høres døvt ut, men det blir solskinn i rommet!!) Kjøpte den hos designdelicatessen.dk - Gode priser!!

    Ha en herlig kveld, du talentfulle og flinke kvinne!!

    Go'klem fra Ingrid

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...