tirsdag 12. april 2011

Pene pendler

Lamper og stoler - mine favoritterobjekter innen møbler /interiør / design. I dag er det klart for et nytt lite dryss av flotte taklamper. De som svever over oss og lyser ned på oss. Og som i tillegg kan sette stil og stemning i rommet. Klart for ny lampeutstilling. Vær så god!! :)

1) Trunk lights av Dima Loginoff

2) Kappu lamp av Giorgio Biscaro

3) Color block recycled wine bottles hanging lamp av Jerry Kott.com


4) Mikado mini lamp av LZF



5) Concrete lamp av Benjamin Hubert



6) Lampa blad hanging light fra Samlade former com


7) Flower pot fra Unique Copenhagen, design Jørn Utzon


8) Graph fra Diesel
Interiørkolleksjon fra Diesel har jeg skrevet om her.


9) Liquid light drop fra Next.


10) rubber lamp fra bubble wood, paris_via lacasapark.com

Her er lenke til mange flere spennende taklampe-varianter. (Cribcandy)

Er du/vil du bli del av Åpent-hus-familien og fortsatt ikke har sikret deg lodd i mitt lille Følger-lotteri? Finn knappen øverst til høyre og bli med! :) Trekning 16. april.


I neste innlegg
favoritt i glass

2 kommentarer:

  1. Nydelig samling!! Var innom en designbutikk i Grimstad idag, for å lete etter denne etterlengtede spisestuelampa mi. Jeg leter og leter!!

    Takk for flott inspirasjon, du kjære!

    Klem fra Ingrid :)

    SvarSlett
  2. Kule lamper! Endelig har jeg kommet ut av skapet i bloggen min, og nå kan jeg mer åpent suge til meg tips:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...