tirsdag 19. april 2011

Lyst i byen


Her er ei ny svensk byleilighet verdt en liten kikk. Synes den er både lys, trivelig og lekker. Fin blanding av moderne og eldre detaljer. Her kunne jeg godt kampert for ei stund  :)




Men tror jeg ville valgt ei mer spennende lampe over kjøkkenbordet.
Der er jo så mye flott å velge blant!

Ønsker meg ei slik gulvklokke!




Her har  man funnet plass til min lille forelskelse Marimekko Hektia også. Jeg venter fortsatt på å få mer veggplass til å få den opp ...

Leiligheten er en toroms på "bare" 78 kvadrat. Men ved å holde de store flatene lyse, ser den absolutt ikke liten ut. De vegghengte kubeskapene  på stua er flotte, synes jeg.Og her har de vært flinke å plassere spisebordet, ser du? For en gangs skyld er det ikke presset inn til veggen og stikker 90 grader ut. Luftig og fint, ikke sant?

kilde Alvhem makleri.

Translation:
Charming Interior Design Details in an Elegant Swedish Crib.
This charming apartment has 2 rooms and 78 square meters. The hall is generous and airy with plenty of room for the large mirror and hall furniture. The walls are painted in white and the floor is adorned with a dark tile right near the entrance door. The space in the kitchen turns this room into the obvious place for conversation and dining. The wall deco in the living room is one of my favourites.

I neste innlegg
påske i heimen

5 kommentarer:

  1. the drawing on the living room wall is just amazing!!! love the flooring too...Beautiful flat!!! tks for sharing..xoxo

    SvarSlett
  2. Nydelignydelig, her kunne jeg også kost meg (hytte i byen f.eks?) Hvor finner du alle de lekre svenske leilighetene, forresten? God påske!
    Siw

    SvarSlett
  3. Kjempe fint! Digget gulvet!

    God påske:)

    SvarSlett
  4. Cez: The drawing on the living room wall is actually a Marimekko Hektia Moments fabric. It is one of my favourties. I bought it, but still haven't got room to hang it anywhere! :)

    Siw: jeg skjønner ikke helt hva som er galt med norsk smak, men jeg finner aldri så inspirerende og innbydende. Der er derimot mange svenske eiendomsmeglere som viser slike moderne og stilsikre boliger hver uke! :)
    Jeg oppgir alltid kilde. For eks. Alvhem, White og Skeppsholmen mäkleri. Bo-laget.se er en anna. surf og nyt!

    god påske, dere.
    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  5. Enig med deg i den klokka, utrolig fin! *♥*

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...