tirsdag 5. april 2011

Humørspredere i hus




Noen flotte humørspredere fra danske Kopcup har ankommet Åpent hus. :)
Dette merket har jeg skrevet om for litt siden, og jeg ble så nysgjerrig, at jeg måtte ta sakene i øyensyn sånn på ordentlig. :)





Den rødbrune fargen er Kopcups kjennemerke. Den er flott, synes jeg!
Og mønstrene er enkle og til å bli glad av.


Den lille "koppen" over kan brukes til mye, tenker jeg. Jeg synes det er kjekt å ha noe å sette små blomsterstilker i - enten til ungenes markblomsterbuketter, eller til noe små enkeltstilker som har overlevd en større bukett.


Denne store vasen har dekor laget av Kopcup-gründer Karens barn.


Jeg har forresten"kommet i prat" med Karen. Hyggelig dame! :-)
Åpent hus-hobbyen sørger for mye gøy i hverdagen min. :)

Foto: (c) Åpent hus


Translation:
Newly arrived at Open house: these wonderful bundles of joy from Danish Kopcup. I love the simple design and fun decor. The reddish brown color is Kopcups trademark. And Kopcup-Karen's kids do some of the decor. :) Photos (c) Open house.
I've actually gotten to know Karen a little. Great "dame"  :) Blogging keeps bringing inspiration and new accqaintences into my life. Love it. Tomorrow I'll show you Karen's wonderful home.

 
I morgen
hjemme hos Karen i Kopcup!

6 kommentarer:

  1. Deilige bilder! :) Gler meg til eg kan plukke blomster i hagen og ta med inn...kanskje planlegge litt snart? ;)

    Likte så godt det sveitsiske huset under her også... Leeengtar etter skikkelege fjell og sjø, for det ser vi lite av her som vi bur, og vi er jo eigentleg vestlendingar begge to. :) Kunne i alle fall flytta rett inn i eit slikt hus, trur eg...

    Håpar du har gode dagar!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine! Jeg skal til Danmark i sommer, så herved ble det enda en ting jeg må se etter der. :)

    Angående spisestuestoler tror jeg det blir Eames med stålbein. Har vinglet frem og tilbake mellom stålbein og trebein, men tror vi har landet. Så når skattepengene kommer, er det godt mulig at vi går til innkjøp av de. :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fet lampe!!!!

    SvarSlett
  4. beautiful !!!! the second vase...the kid's drawing...so nice

    SvarSlett
  5. Veldig fine - enkle i formen med flott mønster. Noe jeg også kunne ønsket meg :)
    Fin onsdag!

    SvarSlett
  6. Bare elsker vasen med barnetegningen på. Frister neste å grave frem noen gamle etter guttene og prøve på noe lignende. :)

    Nydelige bilder i dette innlegget. :) Flinka!!!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...