mandag 25. april 2011

Herlig fargeskala


Fant dette nydelige stedet i bladet jeg abonnerer på. Prøvde å finne artikkelen på nettsidene, men siden Elle interiør har skifta navn denne våren, er de visst ikke helt i system. Dette måtte jeg bare dele, så da fikk jeg ty til den manuelle metoden - her er noen bilder fra bladet! :)



Jeg elsker denne fargeskalaen - lyse rammer, naturtoner, innslag av svart og deilig friskt grønt. Øverste bildet er min favoritt! Vakkert og enkelt.









Stedet ligger visst i St Tropez, Frankrike.
Men ingenting i veien for å hente litt inspirasjon nordover, er det vel?

Kilde Elle decoration, Norge - mai-nummeret.

I neste innlegg
liten hei

5 kommentarer:

  1. Elle var med meg på påsketur også...Jeg falt helt for det stedet også! Helt perfekt sammensetning av mine favorittet sort, hvitt og fantastiske fine møbler og overflater i tre... Skulle gjerne tilbrakt noen deilige dager der... bare å drømme.

    SvarSlett
  2. Åja, dette var fint! For meg er naturmaterial viktig, og eg har heilt lagt min elsk på grønt. Og heller litt varme fargar enn det kalde. Takk for inspirasjonen :)

    SvarSlett
  3. Det var utrolig flott. Så mange vakre steder som det finnes...vi skulle kunne teleporteres rundt, bare for å kunne snuse inn atmosfæren...

    P.S Angående Katherine/Precious og besøk, vi skulle jo ha hatt et lite bloggtreff der....

    Mathias, sønnen min lurte på spøk om hun het Holm til etternavn...hehe - av og til er han sjarmerende morsom...

    Har ikke vært til å unngå - måtte fore ham med litt leksjoner om norsk designhistorie...han lever jo med lotusmønstret i heimen.

    Ha en god en!!

    Ingrid

    SvarSlett
  4. For noen flotte og inspirerende bilder. Takk for at du deler- på gamlemåten ;)

    SvarSlett
  5. Siste Elle var herlig:)
    Håper dere koser dere på tur..er litt misunnelig!!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...