fredag 11. februar 2011

"Gløse i glaset"


Hm. Spirer det der ute et sted? Er det noe som snart har tenkt å våkne til live? Er det sola jeg ser der bakom de tunge, grå skyene? Og den fuglen jeg hørte pipe utafor i sted  - minnet ikke det litt om fuglekvitter og vårsang ..?? ..:)

Utsikt? Tja. Sammelignet med dette er det jo ikke stort...



Vel - mens vi venter på sikrere vårtegn, får vi nyte de små glimt av friskhet man kan finne rundt oss. Restene av den flotte buketten jeg fikk av herr Åpent hus for ei stund siden, har fått tilhold i "fingervasen" min og første-parkett-plass i kjøkkenvinduet.

Ja, dette er samme blomst som jeg finstuderte i dette innlegget. Så forskjellig kan den se ut! :)

Her kan i alle fall DEN nyte dagslyset og utsikten ...
..... mens vi andre er på jobb..


Alle foto (c) Åpent hus

I morgen drar vi på fjordatur alle fire. Frisk luft, bading, god mat og til og med spabehandling på mor. Storebror har pakka i ei heil uke, allerede.. :) Vi gleder oss allemann!
 
Takk for alle hyggelige kommentarer, kjære lesere.
Jeg ønsker dere alle i riktig god helg!

I neste innlegg
noen som har dukkehus-tips å dele?
Jeg holder utstilling mens jeg vurderer valgene.

5 kommentarer:

  1. DEN vasen vil jeg også ha..
    Sørenklype at ikke jeg fikk meg meg det forrige innlegget ditt da du skrev om den.
    Får ile ned til HAY i morgen og se om de fortsatt har den :)

    God helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Vakre bilder, du er flink til å se detaljer. Er det ikke fint med hvor mye glede en kan ha av en enkelt bukett med blomster?

    Takk for fin hilsen på bloggen min, ha en finfin helg du også,

    Ingrid :)

    SvarSlett
  3. Fine bilder - og vase!
    Og utsikt!

    Herlig dag i dag. Var nesten så jeg innbilte meg at jeg ble litt brun av å kjenne solstrålene prikke i ansiktet - men det er vel kanskje å dra an litt langt :)

    Lurer på hvor du skal? Fjord og spa - noe sier meg Hjelmeland?

    Ha en herlig helg :)

    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Knall stilig vase og nydelige blomster :)
    Vil du ha bilder av dukkehus? Er det det du mener?
    Kan bidra med ett jeg... Ungene elsker det!
    God helg og kos deg der du er.
    Klem

    SvarSlett
  5. En veldig fin vase:-)

    Kos dere på tur alle sammen:-)
    God helg


    Klem fra Annfrid

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...