onsdag 8. desember 2010

Sov godt

Lenge siden jeg har svippa innom soverommet her i Åpent hus. Her er et knippe inspirasjonsbilder jeg har samla meg sidens sist.


1) Svenske Norrgavel er en favoritt hos meg.

2) Boligmagasinet.dk

3) Bolia


4) Svart og hvitt gjør seg fint på soveormmet. Flickr

5) Living etc


Ja, jeg liker godt de lyse, rolige, enkle soveromsvariantene. Men på denne årstiden ser det ikke så verst innbydende ut med litt lunere farger også.

6) Living etc.

7) Her er det vel utsikta som er best. :) Foto Jordi Canosa.

8) Smyg deg under skinnfellen og slukk lyset! :) NY Magazine


9) Kanskje ikke slik jeg ville hatt hjemme, men dette så vel litt fristende å krype opp i, gjorde det ikke?
West Elm.

10) Hmm. Jeg og sommerfugler! :) Living etc.

I dag har jeg et spørsmål:
Synes ofte at jeg ser lenestoler osv i interiørartikler om soverom. Skal soverommet også være oppholdsrom og innredes for det? Hva synes du?

I morgen
hytte på svaberget

5 kommentarer:

  1. Mmmm, det er lov å drømme, litt sånn håpe på at Rudolf drar en laaaang slede :-) Fin samling!

    SvarSlett
  2. Hei igjen snuppelupp, jeg er tilbake og klar for å følge med på bloggen din ...og oppdatere min :)

    SvarSlett
  3. Jeg synes det er en fordel om soverommet kun har en funksjon, nemlig sove ;-)

    Jeg har forresten en GIVE AWAY, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer smakfull? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    Ønsker deg en fin-fin kveld!

    Hilsen Carina

    SvarSlett
  4. Så mange fine ideer du har til soverrom,står på tampen og skal pusse det opp nå i neste uke...male det lyst grønt og få hvit seng og kommoder/skap som matcher..nye gardiner kommer etterhvert det å tenker jeg..
    Men jeg synes ikke det skal være noe god lenestol på ett soverom -kun en plass der en kan legge fra seg litt tøy..

    Fortsatt god advent

    Fra Hilde Johanne

    SvarSlett
  5. Soverommet bør være en plass for avslapping. For en familie med en liten leilighet og barn kan en stol på soverommet være et fint tilfluktssted for mor når hun trenger litt tid for seg selv f.eks.
    Vi har foreløpig ikke barn, men selv nå har jeg iblant ønsket meg en krok på soverommet der jeg kan slappe av litt og lese når samboern har besøk og jeg ikke nødvendigvis føler for å være med de.. Det blir ikke det samme å sette seg i sengen.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...