onsdag 24. november 2010

Sommeren som gikk

I dag slår jeg to fluer i ett smekk: og minner om sjansen til å slenge seg med i lotteriet som er underveis her i Åpent hus. 6 dager til trekning. Fire fine premier som du kan lese mer om i linken over.

Samtidig benytter jeg anledninga til å bla tilbake i fotoalbumet fra sommeren som gikk, og tar frem disse små fotoglimtene fra en familietur på fjellet.


Denne "fotomodellen" stod pent og stille på en værbitt bølgeblikkvegg på ei seter. Jeg ble så fascinert av fargene og kontrastene og skjønnheten at "øyeblikket stod helt stille" ei stund. Og heldigvis fikk jeg med meg noen minner av det hjem. Som kan deles her og nå. Ser du ikke hva jeg snakker om? Gå litt nærmere da!! :)










Har jeg fortalt at jeg liker sommerfugler? :)

Alle foto (c) Åpent hus. Spør før du låner.

Translation:
As snow, ice and dark days are over us, I look back on the summer past, and bring forward some pics from one of my family's mountain hikes this summer. It was such a beautiful moment when I stood and admired this gorgeous little hairy creature on weatherbeaton old cottage wall.

I morgen
samme ansikt - i flere hundre versjoner..?!

4 kommentarer:

  1. Sommerfugler er vakre, jeg blir aldri lei av å se på de :) Nydelige bilder *♥*

    SvarSlett
  2. hmmm, sommeren virker så uendelig lenge siden når man ser på så fine bilder mens minusgradene råder utafor døra.

    SvarSlett
  3. hadde akkurat bladd igjennom mine sommerbilder da dette innlegget ditt poppet opp ;)
    ...sommer er lenge siden, snart er det kortere til neste sommer :)) gleder meg jeg

    SvarSlett
  4. Deilige bilder - takk for at jeg nesten fikk varmen i meg igjen :) (Og deilig med innlegg som ikke har "jul" i seg..)

    Syns du skal vente med trekningen av lotteriet, for jeg liker så godt linken i bloggen min, hi,hi :)
    Kjersti

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...