tirsdag 20. juli 2010

Spira i sofaen

Det tok sin tid, men omsider kom postpakken dit den skulle. Og min gode stuesofa fikk sitt etterlengtede lille løft. Sommeren feires med to nye puter i friske farger. De er fra tidligere omtalte svenske Spira inredning, som har mye flott.



Morsomt at to nye putetrekk kan blandes med noen jeg har fra før, og "fornye" sofakroken på et blunk. This I like. Blir i godt humør av å se på dem! :)

Om du vil myse på flere tekstiler, bruk søkefunksjonen og skriv "putekrig" :)

 
Ellers nyter vi feriedager med familiebesøk fra inn- og utland. Dagene går bare så altfor fort!


Dagen i dag starta med plaskeregn som varte i tre timer! Skodda henger langt ned i fjellene og støvler og varme klær er påkrevd. Ungene sala på i fullt regntøy og storkoste seg med å leke vannleker ute. Etterpå dekte mamma (jeg) på bordet og serverte varme ostesmørbrød. Koselig. Gjelder å gjøre det beste ut av det! :) (gruppebildet av familiens tær ble altså tatt en anna dag..)
Håper du har det fint der du er.
 
 I neste innlegg
må jeg få fortelle fra en herlig utflukt vi nettopp har tatt.

8 kommentarer:

  1. For en smekker pute! Har akkurat faatt 2 nye putetrekk fra Etsy i posten. Bra at det er saa mange der ute som er flinke til aa sy:)

    klem Nina

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg helt forelska i den mønstrete puta og lurer på om jeg skal våge å gå inn på linken... ☺

    SvarSlett
  3. Kjempefine puter! Og kjempesøte tær :)
    God sommer og god tur til varmen dere og! Nå er koffertene pakket og klar hos oss og vi drar av sted i moooorgen!

    SvarSlett
  4. Kjekt at du vil være med på ABC i ord og bilder og er det dette innleggemt med familiebsøk og føtter du vil ha på F listen?
    I utgangspunktet kan man ikke sette seg på bokstaver vi er ferdig med. Nå ha jeg tatt litt ferie på ABC bloggen, se jeg, så noen av bokstavene står fortsatt åpen til å skrive seg på, men F hadde jeg stengt. Derfor klarte du ikke å komme deg på listen. Om det er dette innlegget du vil ha på F listen, så gi meg bekjed eller om du har et innlegg du skal poste i dag, så send meg dirkete link til det aktuelle innlegget, så skal jeg manuelt prøve å sette deg på listen. Du kan om du vil bruke N - mr. Linky for å komme deg på listen. Eller vente på O som kommer i morgen. Da vil du får litt besøk på innlegget ditt. Det er ikke ofte folk besøker så gamle innlegg som helt tilbake til F.
    Håper å høre fra deg igjen:)

    SvarSlett
  5. Helt nydelig!!!
    Flotte farger og mønstre som passet godt i sofaen din:))
    Skjønt "familiebilde" også:))
    En stund siden jeg har blogget nå, og jeg beklager at jeg er sen med å svare til deg. Har ikke nettbutikk, men sender jo gjerne:)
    Ha en fortsatt god sommer!!!
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Hei igjen, nå skal jeg pirke litt, he he. Linken til Spira burde vel heller vært spirainredning.se sånn at man fant putene? Jeg fant nemlig ikke fram fra den glass-linken du la ut. ☺☺

    SvarSlett
  7. Putene var skikkelig fine. Så herlig når det skal så lite til før det blir stor forandring... Nyt sommerdagene, her plasker det også ned så dagen har blitt brukt til innekos.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...