torsdag 27. mai 2010

Knagger





Bubble rack by Wallter

av Three by three

Spot on magnetic hook av Velocity art and design

Rack our brain av Tomohiko Sato hos Designboom

Knagger kan være mer enn praktisk oppbevaring. De kan være vakre eller humoristiske innslag i interiøret.
Jeg har selv forelsket meg og vært så heldige å få knagger som faktisk er vakrest uten at noe henger på! :) De kan du nyte her. :)

Noen som falt i smak?

I neste innlegg
skal jeg hente frem noen smådetaljer fra heimen. :)

3 kommentarer:

  1. Den store nøkkelen øverst var morsom. Mer anvennelig er nok den spot on, likte veldig godt den enkle, rene, runde formen. ☺

    SvarSlett
  2. Den første knaggen der var knalltøff. Har du forresten sett Skyline London knaggene de har på Bolia? En slik ønsker jeg meg :)

    Håper du får en fin fredag :)

    SvarSlett
  3. Kjempemange fine knagger i bildeserien din. Vi liker også godt Hang it all'ene. Den fra USA (Hermann Miller) er favoritten fordi kulene der ikke er glanset.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...